3 timmar...

... på vårdcentralen, 2 halsprover och en sänka senare så ligger jag nedbäddad i soffan igen... Är så trött på min hals. Fick i alla fall bekräftat idag att läkaren som opererat bort mina mandlar gjort ett dåligt jobb, för stora delar utav den högra mandeln är kvar, vilket nu är väldigt inflammerat, svullet och ömt. I och med att jag inte "har" några mandlar så får jag inte heller vanlig halsfluss så de vanliga halsproverna visar ingenting. Fick ta nya prover som tar runt 4 dagar innan jag får veta vad dem visar. Yay.
.
För att göra saken ännu bättre så kunde läkaren inte skriva ut antibiotika, för jag har gått på för många antibiotika kurer så jag riskerar att bi resistent emot det. LML-Love My Life :)
.
Ligger här hemma nu och äter is samt tycker synd om mig sjäv. Fick 665mg alvedon utskrivet, så har precis tagit 2 sådanna plus en ipren och hoppas på att det ska dämpa halssmärtan något i alla fall.
.
Jaaaa, jag är gnällig och tycker synd om mig själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0