Ett litet tips från mig!


Nu ska jag ge er ett riktigt riktigt bra och effektivt träningsmotivations-tips:

På väg till gymmet, youtuba "Victorias Secret Fashion Show" på er telefon och titta på videos på änglarna när de kör sin catwalk... Wow säger jag bara. Satt och tittade hela vägen in till stan på bussen och har nog aldrig vart mer peppad när jag kom fram till gymmet!

Är helt besatt av det här klippet när Akon uppträder med "Angel" för ett par år sedan...
Den underbara låten i kombination med tjejerna är bara helt magisk! Fick sån feeling att jag nästan blev tårögd förut, jag svär... So much beauty in this world.




Hur bra är den inte?!




Kommentarer
Postat av: Bitter

Häftig ton Akon har live... ehrm....



/Bitter- dislikes playback!

2012-04-25 @ 04:58:31
URL: http://thebitterfitts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0