Färgbomb

Var uppe på stan förut med Sara och köpte mat på lunchen :)
Det blev min favoritwok från Woktime med kyckling, nudlar och vitlöksbröd...
Guud vad jag njöt kan jag säga, för från och med imorgon är det verkligen strikt som gäller!
Ny diet och NO sugar, so help me God.. Var nästan lite som sista måltiden innan avrättning :(


Hoppade även in på Hårvårdsbaren och köpte en liten så kallad färgbomb till håret mitt!
Det är typ en toning och inpackning i ett, så med denna ska mitt ljusblonda hår tydligen bli.. mörkblont?
Vi får se vad resultatet blir, kan va spännande att pröva lite mörkare kanske! ;)



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Just nu letar jag idéer till att fira bloggens 1 års dag. Kolla gärna in och ge ett förslag eller två!



Kram ♥

2012-04-01 @ 20:29:51
URL: http://www.elsamathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0