Fredagens pass.

Körde ju kondition-mage-rumpa idag, så inledde passet med 15 minuter på cykeln med fat-burn inställningen. Efter uppvärmningen så blev det ca 1h gym, med blandade mag- och rumpmaskiner, samt de övningar jag gör på mattan, såsom fällkniven, plankan och kissande hunden. Avlutade passet med 15 minuter PW på bandet med hantlar. Gjorde bandet sluttande(upp till sluttningsnivå 5) och powerwalkade på hastighet 6. Vet inte om det är likadant på alla löpband, men det var de inställningarna jag hade i alla fall. Hade en 2 kilos hantel i varje hand, och kan lova att jag var bra svettig efter dagens pass.
Nu ska jag försöka sova nån timma innan det är dags att bege sig till jobbet <3 Hoppas ni alla har en fin fredag!
.
Glad tjej på PW för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0