Girls night in

Phuu vilken tur att du uppdaterade Lina, blev liiite orolig att du hade gått och dött där...! Hade ju inte vart så kul - vem skulle jag då bo ihop med och titta Big Bang Theory med i sommar? :( Avbryt!!

Jag sitter på jobbet helt ensam denna härliga lördagskväll.. Slutar om ett par minuter, då ska jag åka hem och ta ett lååångt bubbelbad, sen gosa ner mig i soffan med hunden och titta på hela jäkla Sagan om Ringen-triologin.. Vilken drömkväll, va? :)

Var superdupernära på att köra en utgång ikväll, bästis messade och taggade mig och jag var grymt på, tills jag upptäckte att jag glömt min foundation hemma, spillt choklad över hela linnet och dessutom har typ 0 spänn på kontot.. Haha! Så vi kör en kardyng-utgång nästa helg, det är redan bokat & klart ;)

Hoppas ni alla har en fin lördag! ♥



Bjuder på en liten bild på mig själv i min nya limegröna bikini -
vad är det med mig och limegrönt numera?! Helt besatt :|


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju svin snygg kropp!

Tack för eran blogg, jag blir iallafall väldigt peppad och hoppas på att ni kommer fortsätta ha eran blogg även på magaluf och efter det! :)

2012-04-22 @ 10:04:46
Postat av: johanna

Tack vad snällt :) still more work to do though! Jaa vi kommer fortsätta blogga, och förmodligen blir det ännu roligare inlägg från magaluf :P <3

2012-04-23 @ 07:53:15
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0