God morgon, måndag!

Nu har jag vilat upp mig lite efter helgens jobb, blir lite mör i kroppen av att jobba natt. Har varit en spännande helg på jobbet. I fredags stod det en äldre man i baren och stirrar på mig innan han säger: Alltså, ta inte detta på fel sätt för jag hade kunnat vara din pappa... Men du är väldigt söt...
.
Alltså, på allvar... Euwh, om du är medveten om att du är gammal nog att vara min pappa, ragga INTE på mig för det kommer aldrig hända! Lördagen inledde jag med att tappa ut en hel flaska ananas-juice över hela mig, haha så galet klantigt! Sedan verkade det som om hela våran stad hade frispel, för nästan alla var något övertankade och odrägliga. Vi var klara med städningen strax efter halv 5 och då var jag lagom mör i kroppen och jag stank ananas.
.
Var en ganska bra träningsvecka förra veckan. Körde tisdag-onsdag-torsdag-fredag och söndag. Syndade en del under helgen, men så kan det gå :) Nu ska jag alldeles strax in till gymmet igen med min fina V så det blir grymt!
.
Åh, och igår släppte Grabbarna Grus Beachclub sina artister för sommaren och jag säger bara damn! Kommer bli såååååååå GALET bra! Löööööv it!!!
.
Tänk att kunna äta glass och fortfarande ha sådanna här ben. Happytimes!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ååååh, vi ska äta MASSA sånna glassar i sommar och va skinny as hell!!! <3

2012-04-02 @ 08:38:24
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0