Gråt aldrig över en person som sårar dig. Bara le och säg: Tack för att du ger mig chansen att träffa någon som är bättre än du.

Gooooood morgon alla fiiiina!
Som alla andra dagar är jag på G till skolan snart. Går mellan 9-15, men tror inte jag kör hela dagen, då jag MÅSTE hem och skriva klart mitt arbete som ska vara inne idag. Men jag är ingen tidsoptimist... haha.
.
Blir träning med Vickiiis, as usual. Och idag ska vi köra ett konditionspass. Fuck me slowly säger jag bara... Kondition är väl inte min starkaste sida ^^ Jag har ansträngnings-astma som gör det jobbigt för mig att andas så fort jag utför någon fysisk aktivitet. Men den blir mycket lindrigare ju bättre min kondition blir, så det är väl bara att fortsätta kämpa.
.
Vi fick en kommentar igår om hur vi går ner i vikt, så om du inte vill bläddra i arkivet så drar jag en snabb recap här.
Jag började min viktnedgång genom att minska ner mitt dagliga kolhydratsintag i kombination med träning. Ju mer jag tränade desto mer ökade jag kolhydraterna. Nu äter jag som vanligt, men mindre kolhydrater och mer sallad till varje portion. Dricker inte läsk och äter inget onyttigt på vardagar(med vissa undantag :P ) och tränar 5-6 dagar i veckan.
Jag tvingar mig själv till gymmet. Jag tvingar mig själv att motstå bullen vid fikat. Det är inte alltid lätt, men det kommer vara värt det i slutändan, när jag kan stå på stranden i min bikini och vara nöjd med det jag ser.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker du är superduktig som går till gymmet så ofta!! Undrar lite hur mycket du vill gå ner? :)

2012-04-25 @ 11:57:50
Postat av: viktkoll 1on1

Tänk långsiktigt och ha skoj det funkar bäst!

2012-04-28 @ 12:32:53
URL: http://www.viktkoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0