Gym + resultat

Taggad på Actic!


Kom iväg en sväng till gymmet förut, men mådde rätt kasst så blev typ 10 min kondition
och ett litet styrkepass på det bara med plankan, sit-ups, hunden, utfall, knäböj med vikt och fällkniven! Känns ju liiite, men fan... inget mördarpass direkt :/ Hoppas inte jag börjar bli sjuk..!


När jag kom hem knäppte jag lite bilder för att se om det blivit något resultat
(har ju faktiskt gått på diet i TVÅ dagar haha) och ja, lite magmuskler syns väl?



Bara att försöka kämpa på lite hårdare och lite oftare,
och framför allt bli av med lite fett - då kanske jag blir nöjd.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du har ju sjukt fin kropp vadfan! :D

2012-04-03 @ 20:56:00
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0