HEAT

Sådär, då var påskhelgen över och uppdateringen, träningen och kosten återgår till det vanliga! :)

Jag har ätit så jäääääkla mycket senaste dagarna (främst vitt rostat bröd med smör och honung.. beroende!) men nu jävlar ska jag ta tag i mig själv igen. Tänker inte bli en knubbis!!!

Jag har 5 veckor (!!) kvar tills jag sticker utomlands, och då ska man gärna vara redo att visa upp sig i bikini.. Därför tänkte jag lägga i en högre växel och beställa hem ett par fettförbränningstabletter som heter Heat - har ni testat dom? Läste att Petra Tungården rekommenderade dom, och hon har ju rasat en del i vikt...




Kostar 299 kr för 60 kapslar, tycker jag är grymt värt!

Man ska få mer energi inför träningspassen och kan även ta dom när man inte tränar
och bränner då ändå mer fett än annars. En del påstår att de är ohälsosamma, vad tror ni?
Jag beställer direkt!



Kolla vad fit Petra blivit! Bild lånad från Petras blogg :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag använder mig av heat just nu och har märkt att man får sjukt mycket mer energi och orkar mer på gymmet, jag är inte heller lika hungrig. Nackdelen är dock att det är väldigt svårt att sova pga koffeinet men dom finns ju utan koffein också om

Man vill ha det. Superbra blogg btw, hoppas du mår bättre snart! :)

2012-04-10 @ 12:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0