Hej träningsvärk.

Känns fortfarande rätt bra i låren och rumpan efter tisdagens gym-pass. Ska träna bort den sista träningsvärken med bästis i morgon bitti. Så grymt när min Saa är hemma! Ska se om jag ska öka på mina situps lite till imorgon, vill ju köra 100st per mag-pass. Gjorde ju 80 sist, så borde klara 100. Får testa och se imorgon.
.
Det blir ett tidigt träningspass redan vid 9, då jag jobbar långpass mellan 15.30-03.00 och behöver någon timmas sömn innan jobbet. Men det är härligt att kickstarta kroppen med träning på morgonen. Tänkte att jag skulle bli lite bättre med mina dagens också, så här kommer den:
.
Frukost: 1 Apelsin, 1 glas mjölk
Lunch: 1 Chokladcookie
Middag: Köttfärsbiffar, potatis, sallad & kall sås
Mellanmål: 1 Apelsin
.
Åt väääldigt dåligt med frukost bara och fick skippa lunchen då jag fikade(Men det var lätt värt det, chokladkakan var to die for) Men annars är jag nöjd :) Sitter och mumsar på dagens andra apelsin här nu, för att verkligen bombadera min kropp med c-vitamin. Mumma! ^^
.

.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0