I'm doing it right

-
Jajemen, såhär kul kan man ha inne på toan i omklädningsrummet innan ett pass!
Försökte lite smidigt visa mina feta muskler och mitt snygga Blue Moon Bar Magaluf-linne på samma gång (gick sådär tror jag), men träningspasset gick helt ok!
-
Blev uppvärmning 20 min på crosstrainern + 30 min powerwalk i lutning på bandet i väntan på att Viktoria kom, sen körde vi en del styrka (mest armar) för nu är snart sommaren här - dags att lägga i en högre växel! Blev 2 timmar sammanlagt, och nu ska jag strax sova för att gå upp imorn bitti och dra och träna igen.. Snälla Gud, ge mig något resultat? Ett litet?! Tack.





Bevis på att jag faktiskt gör NÅGOT på gymmet...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn it vad snygg du är kvinna! <3

2012-04-24 @ 09:57:16
Postat av: ida

jätte skönt att träna ju! men ett tips är att köra kondition efter styrkepass. för om du gör lång konditidionspass som cross eller band så bryter du ner musklerna/förtär dom och de händer ingenting när du sen vill lyfta lite vikter.

2012-07-19 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0