Molly Sanden.

Ledsen för min KATASTROFALA uppdatering, men var på jobbet från 15.30-04.30 inatt, och ska snart iväg och köra 18-04. Därför består mina dagar mest utav sömn, men är tillbaks som vanligt på måndag!
.
Fick ju förra veckan höra att jag var lik Helena Paparizou, vilket var en snäll liknelse även om det kanske inte direkt stämmer ^^ Igår fick jag höra hur lik jag var Molly Sanden. Haha, tycker väl inte själv att vi är lika, men hon är ju grymt snygg så tar det som en komplimang!
.
Nu måste jag duscha och göra mig i ordning inför natten jobb på världens bästa Esters <3 Hoppas ni får en grym lördag alla fina!!!
.
.
.
Tror att vi är lika spralliga och glada i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde fan att det var samma person på bilderna hahah, sjukt lika :0

2012-04-22 @ 00:32:08
Postat av: Johannaj

hahaha, så söt kommentar jag dör!!



jaa ni är faktiskt lika Lina, med de blå ögonen o det långa håret...! cuuuteness overload :) <3

2012-04-22 @ 11:46:30
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0