More ink?

Äntligen söndag, people!
-
Efter 6 dagars jobb får jag äntligen ligga hemma och bara vila, se på film och ta igen mig mentalt.. Ska inte ens klä mig idag, blir pjamas hela söndagen :) Imorgon är det back to the gym som gäller, men tänkte faktiskt rota fram mina hantlar sen och lyfta lite, mina armar känns alldeles för slappa haha..! Usch.
-
Såg på Miami Ink förut, ett av mina absoluta favvoprogram (looove Ami!!), och blev så sjukt sugen på en ny tatuering...! Har funderat på en som jag vill göra ett bra tag nu, och vet vart jag vill att den ska sitta och jag tror till och med jag hittat en lämplig text :P yeaay! Ska nog till House of Pain imorgon så att Jonas får kolla på tatueringen jag gjorde där i december, se om den behöver fyllas i något och så.. Kan lika gärna se om de har nån tattoo-tid innan jag sticker? Mmm hoppas ;)
-
En bild på min första tatuering som jag gjorde i december..
still the best thing I've ever done. Värt 3 timmars smärta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0