No Carbs (again)


Dagens lunch :
Räk-omelett med stekt korv!

Omeletten var supergod, men korv gillar jag egentligen inte (det var mammi som tvinga mig att äta den) fast det blev rätt gott det med ändå :) Duktig jag vart senaste dagarna när det gäller kolhydraterna till lunchen! Dock äter jag ju fortfarande fullkornsbröd till frulle, men det räknas inteee....




Faktiskt måste jag erkänna, att sedan jag började med mina HEAT-tabletter så har jag inte riktigt känt samma "sug" för mat som förut! Alltså, jag blir ju fortfarande hungrig mitt på dagen, men jag känner inget sånt starkt sug efter en viss mat som jag gjorde förut.. Då kunde jag typ känna "jag MÅSTE ha McDonalds!!" och bara satt och tänkte på det hela tiden. Nu känns det som jag bara kan äta vad som helst, bara jag blir mätt. Känns bra än så länge! :)


Ska på stan sen och fika med en kompis...
Något tips på vad man kan göra för att undvika sötsaker till fikat?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0