Ny vecka, nya tag.

Sådär, då har jag sovit ikapp helgens missade timmar och börjar bli människa igen. Är sjukt taggad för att komma igång med denna veckans träning då jag inte tränat sedan i onsdags. Sjukt dåligt, tro mig jag vet, men har inte hunnit. Har fått prioritera sömn framför träning för att orka jobba. Fick forsande näsblod på väg hem från jobbet i lördags natt, så tror inte att min kropp uppskattade min diet bestående utav Redbull och koffeintabletter.
.
Meeeeen, nu är jag fit for fight! Blir gymmet med Vickis i eftermiddag och skulle tro att vi inleder veckan med lite kondition-rumpa-mage! Jag ska möta upp henne på Raglady, där hon jobbar, vid halv sex när hon slutar för att hämta en tröja hon beställt åt mig <3 Och sedan drar vi oss mot gymmet. Blir väl en 2 timmar träning, och efter det så ska vi knåpa ihop en CV till Vickan som hon ska skicka ner till en arbetsgivare i Mallis. Dagarna rinner iväg nu och jag kan verkligen inte fatta att vi snart är där!!! Så GALET underbart!
.
Nu ska jag ta och plugga lite, men hoppas att ni alla har en fin måndag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0