Onsdag.

Godmorgon alla.
.
Jag däckade i soffan igår. Och när jag slumrade till framför nyaste Gossip Girl så förstod jag att jag var bra trött! Så det blev en väldigt tidig kväll igår och hela 9 timmars sömn. Det behövdes tror jag :)
.
Gjorde lättyoghurt med banan, solrosfrön och valnötter till frukost, blev ganska gott faktiskt. Men måste börja köpa hem min kvarg igen, den är ju så mycket bättre än yoghurten.
Nu bär det snart av mot skolan, och i eftermiddag blir det gym samt shopping. Awesome! Inte många dagar kvar nu innan vi kan starta degen med en SIM, love it!!!
.
.
Åh, kom på två extra tillskott till mitt tidigare inlägg om ad jag stör mig på på Facebook!
.
Sportfanatrikerna
Helt ärligt! Jätte intressant att du är sportintresserad, men du behöver inte upplysa oss om varje mål, tackling, miss som görst i matchen du följer. Hatar att logga in på FB och mötas utav 1000 sport-statusar...
.
Gnällisen
De som varje dag startar dagen med att upplysa alla på FB om hur dåligt de mår, hur onte de har, hur sjuka de är, hur jobbigt deras liv är.... Kanske dags att pallra sig antingen till läkaren eller farbror psykolog?
.
Sådär,hoppas ni får en underbar dag alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0