Regn, regn, regn...

Usch :(

Fan så deppig man blir i det här jäkla vädret... Tycker synd om oss alla som tvingas bo här uppe i Norden och lida av kyla, snö, regn och mörker typ 9 månader om året! Tänk om man hade fötts i soliga Californien istället? Eller södra Frankrike, eller Spanien, eller Mallorca, eller Australien.. Då hade man haft andra bekymmer att tänka på, istället för att ALLTID må dåligt över det äckliga vädret utmohus. Eller är det bara jag som känner detta hat?





Anyways - jag sitter här och sippar kaffe och försöker bli på bättre humör innan jag sticker till gymmet. Har knappt ätit något idag för tyckte inte om maten jag hade med mig, men har fått i mig några kycklingbitar och en finn crisp. Ska försöka få något gjort på gymmet iallafall, lite kondition, mage och rumpa kanske? Allt det som måste tightas till, haha. Längtar tills mina HEAT-kapslar kommer!


En bild på en glad Johanna förra veckan,
i min snygga väst jag fick av älsklings-Viktoria!


Kommentarer
Postat av: B.

Du är så lik Britney Spears!

2012-04-10 @ 17:10:55
Postat av: johanna

OMG TACK! Britney är min största Idol så det är ju det finaste man kan säga till mig ;) mer sånt! <3

2012-04-11 @ 12:39:31
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0