Sämst uppdatering.

Ledsen alla för min katastrofala uppdatering, men finns inte så mycket att skriva om när man är sjuk. Kostmässigt har jag varit den största syndaren EVER sedan jag blev sjuk. Mölat mat och påskgodis som ett äkta fatkid i godisbutik. Men så fort jag blir frisk så lovar jag att komme med grymma uppdateringar och köra all in både kost och dietmässigt. Har fet ångest för att jag inte gymmat på 3 dagar... och några fler lär det bli innan min hals mår bra igen... Fasen, jag som verkligen var inne i ett tränings-flow... Blä, blä, blä..
.
Haha, om ni inte märk det så blir jag gnälligare än gnälligast när jag är sjuk. Mest synd om mig i hela världen :) Nu ska jag gluffsa lite mer jordgubbar innan  jag ska gå och lägga mig. .
.
.
.
.
.
.
.
.

Tagga sommar sol och snygga ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0