Schema.

Sådär, kom hem lite tidigare än förväntat, men skippade sista lektionen i skolan då den inte var relevant för den här kursen.
Idag har jag och Vickan lagt upp ett rullande träningsschema på 3*2 pass i veckan. Så att vi fördelar träningen jämt och inte överbelastar någon muskelgrupp. Såhär ser vårat schema ut:
.
Pass 1:
Kondition 2*15 minuter (15 min cykel + 15 min powerwalk med hantlar på bandet, eller 15 min crosstrainer + 15 min PW)
Gym Mage-Rumpa-Rygg
.
Pass 2:
Kondition 2*15 minuter (15 min cykel + 15 min powerwalk med hantlar på bandet, eller 15 min crosstrainer + 15 min PW)
Gym Armar-Axlar-Bröst
.
Pass 3:
Kondition 60 minuter
Övningar 3*20, cykel-crosstrainer-PW med hantlar på bandet
.
Vad tror ni om det?
Så kör vi det schemat 2 gånger varje vecka. Får se hur det funkar, men det känns bra att ha lite struktur på träningen.
Nu ska jag kika klart på nya Gossip Girl(äääääälska den serien) och sedan skriva skolarbeten. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0