Shopping

Forgive me father, for I have sinned.
.
Idag har har shoppat SOMMARKLÄDER! Alltså, hur lycklig blir man inte! Har egentligen strikt shoppingförbud på grund utav min inte alltför glammiga student-budget. Men idag kunde jag inte hålla mig! Fick med mig två nya linnen och ett par shorts hem. Linnet här nedanför är såååå mycket finare i verkligheten än vad det blev på bild. Lite kortare framtill och längre baktill, med halvtransparent rygg. Åh, tänk er till shorts och solbrända ben. I like!
.
.
Köpte även ett helrosa linne som jag ska klippa & sy lite i och ett par vanliga svarta shorts.
.
Jag äääälskar verkligen att köpa sommarkläder <3 Inte lång tid kvar tills jag är solbränd, dricker breezers till frukost, har sand mellan tårna, konstant luktar Hawaiian tropic, bor med mina bästa vänner, solar hela dagarna och dansar hela nätterna igen. Älska sommaren, älska Magaluf!
.
.
.
Älska rosa till solbränd hud! Precis ett sånt linne som här ovan är det jag ska göra utav det rosa jag köpte idag.
Love it <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0