Solarieöarna

Åååh, världens bästa start på morgonen!


Vaknde upp hos bästis och fick frukost på sängen, sen drog jag och solade kl halv 8 imorse
och det var verkligen såå skönt, det bästa jag gjort kan jag säga...
Tänk om man kunde börja varje morgon i solariet? Riktig sol-terapi det där, är helt varm och skön nu :)

Igår efter jobbet drog jag faktiskt till gymmet en timma!
Körde 20 min på crosstrainern och sedan mitt eget lilla program med
utfall, plankan, sit-ups och Hitler-hunden.
Kändes riktigt skönt att röra på sig igen, blir ett pass i eftermiddag också ;)




Jag och brännan min sista kväll i Magaluf i sommras -
längtar som en TOK tills man kan ligga på beachen varje dag igen och njuta!!! Inte långt kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0