Sommarshopping + hundvakt

Igår hade jag en supermysig hemmakväll (komplett med cheeseburgare, chips, choklad..)
och idag har det vart sovmorgon, lunch på uteservering i solen och SHOPPING!
.
Yes, hittade några nya bikinis i härliga färger som jag bara va tvungen att ha! :P
.
Färgerna ser lite olika ut beroende på ljus märker jag,
men det är en cerise och en limegrön iallafall :) kommer bli sååå nice med brännan sen hoppas jag...!
.
Ikväll är mamma & pappa iväg på nån stor fest så jag får va hemma och vakta vovven..
Inga problem, jag har massa choklad, filmer, coca cola, en bag-in-box och ett bubbelbad att sysselsätta mig med ;) Funderar även på om jag ska lyfta lite vikter för att jämna ut onyttigheterna... Känner mig sjukt fet :/ I veckan blir det serious detox med mina nya pills + maaaassa gym! LOVAR ER.
.
Ha en fin kväll alla! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

känn dig inte fet du är superfin :)

2012-04-14 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0