Sweet Sunday.

Good morning sunshines!
Tänkte börja med att svara på frågan jag fick igår om vad jag jobbade med. Jag jobbar som bartender på en restaurant/ nattklubb i min stad. Restaurant fram tills 22.00 och sedan slår vi om till nattklubb fram tills 03.00. Så grymt roligt jobb.
.
Blir ett lite kort inlägg här nu, för jag ska aldeles strax bege mig mot ULLARED med mina fina vänner! Är fortfarande rätt död efter helgens jobb, men jag överlever!Har ju inte tränat sen i fredags, så det blir till att ta tag i det igen imon, för på lördag ska jag visa mig i bikini! Galet ^^ Idag ska vi i alla fall ner och shoppa lite grejer till mallis. Så mys med en liten roadtrip. Nu måste jag bege mig.
Ha en underbar söndag alla fina!
.
image description
Måste bara visa gårdagens middag. Vi får alltid mat från restauranten när vi jobbar(sååååååå gott) och igår blev det oxifile med wookade grönsaker, baconlindad sparris och rödvinssås. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0