Träningsvärk, underbart!

Idag vaknade man upp med alldeles lagom träningsvärk i mage och röv,
och det är väl precis det man är ute efter nät man går till gymmet? Att det ska KÄNNAS!
Tänkte dra dit en sväng sen mellan 19 - 20 ikväll, får se om jag håller det...
Vill som sagt köra armar, dom är sjukt otränade :/

Sitter på jobbet nu och måste bara tipsa om två fantastiska grejer jag köpt:



 Suuupergoda Bonaqua Päronsmak (blev seriöst förvånad över mig själv när jag köpte den istället för en cola på affären!) och läppglanset/balsamet från Hawaiian Tropic... Det smakar mango och luktar som sololja, som en semester helt enkelt!!!



Pluggar lite smått på drinkhäftet på rasterna.. Hur FAN ska jag lära mig allt?! Impossible.
Har betalat alla delbetalningar till Barskolan nu iallafall - nu känns det på riktigt :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer klara det gallant! Tro mig :D jag hade själv fet ångest innan jag åkte ner, men det är mycket lättare när man får öva praktiskt och lära sig om alla ingredienser!! <3 så får du komma på någon riktigt grym drink till drinktävlingen som jag och Else kan få smaka på!! :P (gärna med oreos, eller ballerina-kladdkaka) <3

2012-04-12 @ 11:51:59
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0