Trött på skiten..

Fyfan, nu börjar mitt träliga telefonjobb verkligen kännas jobbigt...!

Dels så vet man att man får en låååång semester snart vilket nästan bara får timmarna att gå ÄNNU långsammare, och dels verkar alla kunder bli lite extra elaka på våren (vet ej varför), usch...


Vill inget annat än bara ligga i varm sand just nu, och höra ljudet av havet, fiskmåsar som skriker, musik från radion på strandrestaurangen och skrattande människor som leker.. Då är jag nog som lyckligast! När man inte har alltför mycket saker att tänka på.


Idag har jag iallafall packat träningsväskan och är redo för gym i eftermiddag - har bestämt mig för att det blir ett mördarpass idag! Ska inte kunna gå imorn, thats for sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0