Viktnedgång

Fick en fråga om hur mycket jag vill gå ner i vikt och helt ärlig vet jag inte riktigt. Försöker att inte fokusera på vågen, utan på hur kläderna sitter, men skulle tippa på att jag vill ha bort 10-15 kilo innan jag är helt nöjd. Det lär ju inte hända innan sommaren, men om jag fortsätter med träning och bra kost under sommaren så tror jag att jag kan närma mig mitt mål till hösten. Såhär ser min mage och mina ben ut just nu, och jag vill ha bort allt fluff från magen samt få tillbaks mitt mellanrum mellan låren.


Kommentarer
Postat av: 9kilofett

Bara så du vet - jag tycker du är jättefin! Vad väger du?

2012-04-25 @ 17:09:41
URL: http://piecesandbits.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser du ut sådär nu och vill gå ner 15 kg? det är helt orimligt du kommer ju inte finnas kvar hahaha

2012-04-26 @ 10:19:45
Postat av: 9kilofett

Skämtar du?! Jag väger ju lika mycket och ser ut att vara tio kilo fetare. Din kroppsform är superfin.

2012-04-26 @ 20:01:33
URL: http://piecesandbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0