Oh happy thursday

Hej alla fina!
Lite uppdatering här nere ifrån värmen :) sov 10(!!!!!!!) timmar inatt, vilket i magalufmått mätt är nästan ett år. Gick ner till stranden och solade två timmar, simmade lite och gick sedan upp och duschade. Nu sitter jag på jobbet men har fortfarande inte ätit frukost... Så ska snart iväg och käka något :) så härligt att känna sig riktigt utvilad!!! Imorgon ska jag försöka orka snöra på mig träningsskorna och ta mig ut på en PW! Min kropp behöver verkligen det!
Nuuuuu måste jag fortsätta jobba.
Love


Kommentarer
Postat av: Food According to Elsa

Hur funkar det med träningen för dig nu där nere? Måste vara svårt att orka och hitta motivation känns det som?

2012-08-09 @ 23:12:07
URL: http://foodaccordingtoelsa.blogg.se
Postat av: Ania

Nuuuuuuuuu ska du komma hem :(

2012-08-10 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0