A good start

Hola chicas!


Idag började jag dagen med att sola i 18 minuter (vilket resulterade i att alla på jobbet sa att jag var jättebrun - lycka!), sedan körde jag 20 minuter på cross-trainern på gymmet. Körde lite mag-övningar också i typ 5 min, bara för att liksom ;)

Jag älskar att träna på förmiddagen innan man går till jobbet, eftersom man har mer energi då och förbränner mera fett! Tränar man dessutom innan frukost bränner man bara fett istället för kalorierna som man just ätit. Ska fortsätta så så får vi se om det ger något resultat!

Ska äta en avokado om en timma, och sedan blir det kyckling och sallad till lunch.
No carbs at all.




They're sexy and they know it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0