A little goes a long way

Nuuu har jag äntligen landat i sängen,
framför Big Brother-avsnittet och med ett glas iskallt vatten.. mums *not*
-
Efter jobbet spenderade jag DUKTIG SOM JAG ÄR hela 2 timmar på gymmet - woohoo!
Tränade med Viktoria, jättekul som vanligt.. :)
-
Jag började med 20 min på cross-trainerns "fat burn"-program,
fortsatte sedan med benpress, lite biceps och magmaskinen.
Efter det körde vi utfall med 5-kiloshantlar och några halvdana situps.
Avslutade med 15 min i uppförsbacke på löpbandet :)
Väldigt spretigt, men känner mig ändå duktig!
Något måste man ju ha förbränt..?
-
Tänkte låna Viktorias telefon och ta en bild på gymmet men glömde -
här är en gammal bild på mig från förra våren!
-
Dagens matintag i detalj:
Frukost: Apelsin/banansmoothie
Mellanmål: En banan
Lunch: Köttfärsbiffar med blomkål
Middag: Äggröra
-
Allt som allt - en helt okej nyttig dag.
Nya tag imorn, brudar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0