Äppelcidervinäger


Fick ett litet tips nyss av en kollega till mig - någonting som jag faktiskt vet mamma kör med också (men som jag varit för feg för att testa) - nämligen äppelcidervinäger! Man har bara ett par skedar av det i ett glas vatten och dricker det på morgonen och innan måltider. Det ska tydligen hjälpa ämnesomsättningen att starta, och gör så att man känner sig mätt längre eftersom tömningen av matsäcken går lite långsammare. Perfekt om man går på diet också, eftersom man oftast känner sig lite hungrigare då.. Ska definitivt testas!


New best friend



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-22 @ 15:28:54
Postat av: Andreas

Äppelcidervinäger har även en massa andra fina hälsoegenskaper! Det brukar även finnas i kapselform om man tycker det smakar illa att dricka det.

2012-02-23 @ 08:47:11
URL: http://www.äppelcidervinäger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0