Bara en liiiiten Lina och en Shohanna.


Hur liiiiten Lina mötte Shohanna!
Jag åkte ner till Magaluf i maj 2011, för att gå barskolan med två av mina vänner. Att gå barskolan var bland det roligaste jag gjort!! Väl där kilade vi runt bland barerna och hamnade på shotbaren OAS. Där stog en blond fjant i baren och såg snygg ut! Vi lärde henne våra ascoola dansmooves vi snappat upp och försvann sedan vidare ut i dimman. Tänkte inte mer på denna blonda mupp förrän hon började jobba på baren där jag jobbade. När hennes resesällskap sedan beslutade sig för att åka hem flyttade den blonda muppen aka Johanna aka SHOHANNA in hos oss och därifrån spårade det ut! Vi började jobba i shotbaren på OAS tillsammans, drack en del shots och hade de bästa danserna på våran bardisk.
Vi har haft en grym sommar med bodyshots, breezers på luftmadrassen, skinny bitches, poolpartyn, alldeles för mycket Big bang theory och världens BÄSTA Magaluf familj!




Liten Lina <3 Shohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0