BB 2012

Ikväll är det äntligen dags för en ny säsong av Big Brother! Älskar verkligen den serien, har alltid följt den ända sen jag var liten... haha. Älskar hela grejen, massa främlingar under samma tak som ska lära sig att umgås. All drama. Alla känslor! So addictive.

_____


Har redan vart inne på hemsidan och kikat på deltagarna och lyckades direkt fastna för två favoriter, Camilla & Jimmy, som jag tror jag kommer gilla... Vi får se!




Camilla, snygg brud som bor i Dubai och jobbar som DJ.





Jimmy, snygg 32-årig bartender

Från jimmys intervju:

Vad har du för musiksmak?
- Rätt blandad, gillar trance och house men lite Britney är aldrig fel.


Jag är kär.




Ikväll kl 21 smäller det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0