Bra start på veckan?

Jag tackar och bockar för alla "hoppas du får en bra start på veckan-hälsningar" (hur gulliga är ni inte!!) men jag kan inte påstå att det varit en särskilt bra start. Jag är deppig som ett as och ser typ inte en meter framför mig i tiden. Svårt att hitta motivation men får hålla tummarna och försöka se det ljusa. Om det finns något.
 
Idag har jag ätit:

Frukost : En smoothie + två finncrisp.

Lunch : Kycklinggryta med squash och basilika med sallad.

Mellanmål : Avokado.

Har i och för sig inte ätit mellanmålet ännu, men det är vad jag planerar att äta senare när jag kommer hem :) Efter jobbet ska jag träna kondition, och med lite koffeintabletter i kroppen ska jag förhoppningsvis orka med det...

En gladare Palmis, back in Magaluf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0