Burn fat, BURN!

Dödade min kropp på gymmet idag också! Blev 20 minuter på spinningcykeln, 15 min på crosstrainern och runt 40 min gym med fokus på mage och biceps. Känns rätt gött i kroppen nu. Imorgon blir det gymmet igen, men då blir det mest konditionsträning, samt lite rumpa. Jag är så galet taggad inför sommaren nu och känner att om jag verkligen anstränger mig så kan jag få den kroppen jag strävar efter. Jag ska lägga mest fokus på att träna magen och rumpan. Shit vad gött det känns just nu. Åh, jag älskar när man hittar motivationen!
.
Att jag dessutom har underbara vänner att träna med gör inte saken värre. Imorgon blir det träning med ingen mindre än Clarkis som jag försöker värva från Sportlife till mig på Friskis! Sedan ska vi hem till henne och köra en kväll full med gossip och grönsaker med dipp. Mys! Men nu ropar sängen. Tidig dag i skolan imorgon igen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0