Coke me up

Gooooodmorgon, världen!
'
Nu har jag äntligen vaknat till liv efter en awesome helg. Var ute i fredags här i Norrköping, och började med en trevlig förfest med fina Telenor-arbetare. Trots att jag själv jobbar på Telia så trivs vi väldigt bra i varandras sällskap, haha! Funderar starkt på att byta företag någon gång i framtiden, dom är för jävla charmiga dom där Telenorarna ;)
'
Iallafall, drack vodka, lekte jag har aldrig, dansade och hade det trevligt men vi kan äntligen konstatera att Johanna + Vodka slutar med minnesluckor och agressivitet mot garderobspersonal.. jaja. Det får man ta!
Lördagen spenderades i lugn och ro i sängen/på pizzerian (japp på lördagen åt jag en halv Vezuvio, men fan vad ångest det gav mig...) och sedan en trerätters middag framför Melodifestivalen. Underbar helg!
'

Middagen beståendes av avokado med vitlöksröra och räkor,
LCHF-biffar med grönsaker och kall gräslökssås till varmrätt
och så kladdkaka med glass och blåbär till efterrätt.
Helt fantastiskt gott!
Och som jag lovat mig själv drack jag massvis med coca-cola,
bara för att jag varit så duktig och inte druckit nåt på en heeel vecka!
Vilken njutning...

Nu ska jag klä på mig och sticka ut på stan och möta upp min vän - Puss och kram allaaaa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0