Cold

Vaknade upp idag med en snuvig näsa och ond hals. Riktigt förjävligt med tanke på att jag skulle till gymmet, men imorn ska jag köra ordentligt med styrketräning så jag hinner nog friskna till tills dess! Hoppas.

Igår tränade jag efter jobbet, körde en kvart på crosstrainern (uppvärmning) sen körde jag triceps och utfall. Triceps körde jag dels i en maskin, och dels lutad över en smal bänk och och lyfte hantlar rakt bakåt. Idag har jag väääärldens jäkla träningsvärk i armarna, trots det LILLA jag körde, så kanske hjälpte det lite ändå? Även träningsvärk i magen.. hmm.. otränad, eller på rätt väg?

Vill ha magen, vill ha tuttarna, vill ha färgen... Vill faan tillome ha tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0