Cookie monster

Idag är jag ledig från jobbet, så jag har sovit ända fram till kl 13 - så jäääkla skönt! Ska nog dra ett Harry Potter-maraton, ta ett långt bubbelbad och sen åka hem till min kompis ikväll och bara mysa och ta det lugnt :)
*
Det blev inga mackor igår, däremot köpte jag ett paket Oreos som jag smällde i mig rätt snabbt.. därför skippar jag både frukost, lunch och mellanmål idag och äter inte förns ikväll. INTE ok asså.. väger 52 kg nu och vill ner till 50. Funderar på att köra en sån där sopp-diet. Nån som gjort en sån? Funkar det?
*
Allt känns ju lugnt, tills man börjar drömma om sånna här magar...
*
Vem är sugen på kakor nu? Not me...
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0