Dagens.

Frukost: En halv burk kvarg med två tsk saft, 1 banan, kokosflingor och några valnötter
Lunch: Smoothie med mjölk, banan och frysta hallon
Middag: Kött champinjoner och sås med kokt broccoli
Mellanmål: Grönsaker och dipp
Skulle ta mig ut på en PW, men kände att det kanske inte var någon jättebra ide om jag har feber.. Så får hoppas att jag kvicknar till tills imon så får jag powerwalka för två dagar då!!
Glada vänner i poolen på Mallorca Rocks hotellet i somras!
Inte många veckor kvar tills vi är tillbaks!!!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du får en bra fredag :D

2012-02-10 @ 00:22:34
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Malene

Ååh fineste! Savner dere <3

2012-02-10 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0