Dagens kost och träning:

Frukost: Keso med frukt
Lunch: Fruktsallad med hallon, äpple, kiwi samt några valnötter
Middag: Falukorv med makaronen
Mellanmål: Grönsaker med dipp, 1 apelsin
.
Var ju som nämnt i tidigare inlägg på gymmet idag. Dagens träning blev följande:
15 minuter på spinningcykeln
15 minuter på crosstrainern
1h gym, fokus på armar, axlar, rygg och bröst
.
Är så grymt dålig på vad alla maskinerna heter på gymmet, så får smyga med mobilen nästa gång och fota de övningarna jag gör :) Failade ju lite med maten idag då jag åt makaroner, det var dessutom vanliga ljusa snabbmakaroner. Och jag hade ketchup till! Haha, men jag satt igår och pratade om hur mycket jag saknade att äta makaroner med falukorv så idag hade mami lagat det till mig. Så söt!
.
Efter-tränings-snacks! Nomnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0