Dagens träning!

Var på gymmet idag och körde mitt kondition, mage och rumpa pass. Började med 30 minuter mag- och rumpövningar, gick sedan över till min kära vän crosstrainern och körde 15 minuter på den. Avlutade passet med 8 kilometer på spinningcykeln med cardio-inställningen. To emot en del se sista 2 kilometrarna kan jag lova, men fasen vad bra det kändes efteråt! Har lagt upp ett ordentligt träningsschema nu också, för tillfället ser det ut såhär:

Veckoträning:
Gym 1: Kondition, mage och rumpa
Gym 2: Kondition, armar, axlar, bröst och rygg
Gym 3: Kondition, mage och rumpa
Powerwalk minst 45 minuter, 3 dagar i veckan

1 vilodag
Får pröva detta i 3 veckor och se om jag får något resultat. Om det känns bra efter den tiden ska jag ta bort en PW och ersätta med en till gym-dag. Det vore det ultimata att gymma fyra dagar i veckan! Jag är fasen taggad nu! Åååå vad jag längtar till sommaren!
Vem vill inte se ut såhär på beachen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0