Eat pray love

Ska som duktig flicka även redovisa dagens matintag :)

Frukost: Knäckemacka med ost och paprika
Mellanmål: Två finnscrisp
Lunch: Tonfisksallad
Middag: En avokado med creme fraiche och kräftstjärtar
Motion: Ingen.
Tog även en liten bit kladdkaka på jobbet (FÖRSÖK motstå den frestelsen?! fml) men får köra dubbelt upp imorn på gymmet. Ska bli riktigt kul att träna, ser fram emot det faktiskt!

Och du/ni som kommenterar att det här är en ätstörningsblogg - vad fan? Ni känner uppenbarligen varken Lina eller mig och har ingen aning om vad ni snackar om, haha. Bara för att vi är motiverade betyder det inte att vi har "problem" - så shut your mouth and start spreading some love!



Nae, nu ska jag somna framför en bra film.





Godnatt från mig!



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag gillar också ätstörnings kommentaren. :P Känns ju verkligen som att hon har koll på läget!

2012-02-08 @ 06:53:39
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0