Eating day

Den här veckan har jag varit duktig med både kost & träning, tycker jag. Klapp på axeln!
 
Jag har tränat tre av fyra dagar, och inte ätit något onyttigt (med undantag från ett kinderägg som jag fick förut och åt direkt) så imorgon har jag bestämt att jag får unna mig lite gott! Har som sagt fredag och lördag som "ätardagar", och har hela veckan gått och funderat på VAD jag ska belöna mig själv med...
 
Just nu tänker jag att jag ska köpa vitt bröd som jag kan äta imorgon, men när det kommer till pålägget står jag i valet och kvalet: Jordnötssmör ELLER Nutella?! Jag är liksom sugen på båda, men det känns som att jag blir en "hetsätare" om jag skulle köpa båda två och festa loss på... Hela grejen är sjuk över huvud taget, men jag är lite sjuk. Sorry. 



Det här kanske verkar konstigt för er, men för mig som vanligtvis alltid brukade äta vitt bröd, hamburgare, godis och dricka läsk i mängder DAGLIGEN till att bara äta sött på helgen är det en ENORM förändring. Jag känner mig stolt över mig själv, men det är fortfarande jobbigt att längta ihjäl sig tills när man får äta saker igen. Men så tror jag alla är, mer eller mindre. Man får försöka tänka på hur ohälsosamt allt gott är. Det är inte nyttigt att äta onyttigt.



Help me. Vad ska jag välja? Eller kanske inget alls?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nutella! det ska jag köra på imorgon, kör också LCHF dieten som du :)

2012-02-09 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0