En smak av sommar

Idag är jag lite stolt över mig själv minnsann! Kom iväg till gymmet redan vid 10 imorse för att träna kondition. Det blev 15 min på cross-trainern (orkar inte en sekund till när jag kör på calorie burner, DÖR förfan!) och sen blev det köra styrka armar + mage. Avslutade med intervaller på löpbandet eftersom jag gillar att va helt slut innan jag går in och duschar ;)
 
Nu har jag nyss avnjutit en avokado med massa creme fraiche och saftiga kräftstjärtar.. Älskar verkligen kräftor, det smakar så mycket sommar så det finns inte!!!


I sommras var jag och Lina på kräftskiva på Vista Sol (Magalufs bästa hotell!) och det var helt underbart :D Vi åt, drack, sjöng, lekte och badade i poolen (om jag inte minns fel?), så det var lite annorlunda mot en vanlig svensk kräftskiva haha...

SAKNA!



Fina Lina på kräftfäääst



Mums...



Poolen på Vista Sol




Jag och en glaaad turist, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0