Förlåt..

Läste en kommentar nyss där det stod att vi måste "Blogga oftare..!", haha så - förlåt! - för vi är sääämst, men jag råkar veta att Lina försökt mobilblogga under helgen men det inte funkat, och ja jag tycker faktiskt jag varit rätt duktig på att uppdatera själv hela helgen... Haha :P Men ok, från och med nu blir det ett nytt inlägg varje timma. Challenge accepted!

*

Annars då? Jag skulle ju tränat idag,
men fick sån smärta under dagen i min revbens-stump (har ju opererat bort ett helt revben)
och då är det inte bra att träna så jag skjuter upp det tills imorn!
*
(censur)
*
Nu ska jag äta middag (lövbiff i sås med sallad) och tagga för Big Brother - kram på er!
---
En gammal bild på mig, i Phuket!
Sakna skinny...

Kommentarer
Postat av: Lina

Damn it, vad snygg du är kvinna!!! <3

2012-02-19 @ 22:01:13
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sjukt inspirerande och bra blogg.

Fastnade direkt :)

2012-02-19 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0