Give me summer

Sitter som vanligt och drömmer mig bort till sommaren, till värmen och solen och ljumma kvällar på terasser, med ett glas kall Lambrusco i handen.. Det ljuva livet.


Då blir man också sugen på att skaffa lite snygga klänningar, som passar in till dessa stunder.. Känns som att det börjar bli dags nu? Det är ju faktiskt bara drygt 2 månader kvar!!!





Nice, huh? Känns som att någon av dessa skulle passa, kanske på en utekväll i Palma..?




Klädde aldrig riktigt upp mig ordentligt i sommras, haha..

Stora linnen och cowboy-boots dög ;)



P.s. 76 dagar kvar :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Hårfärgen blev bra, tror inte jag har så mycket att säga mer än att jag fick bort det guldiga från slingorna och det var det jag ville. samt utväxten då. =) ingen bild just nu men kommer väl

2012-02-12 @ 15:32:32
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0