Helt ärligt nu...

.. så tycker jag vi lägger NER den fett negativa attityden som en del sysslar med hos oss. NEJ vi är inga jävla "pro-ana" bloggare, ingen av oss har eller kommer någonsin att få anorexi - vi är två normalviktiga tjejer som börjat träna och äta hälsosamt för att vi vill komma i bättre form till sommaren - OM man har något problem med det behöver man absolut inte läsa vår blogg.

Det är frivilligt att gå in här, och tydligen så gillar flera hundra tjejer bloggen och blir motiverade av den. De delar med sig av tränings- och kosttips och skriver till oss att de GILLAR bloggen, så ge-bara-upp-nu-idioter. Gå till riktiga "pro-ana" bloggar och kritisera där ni faktiskt har något att komma med.

Och tydligen så tycker Paow att vi börjar bli jobbiga - haha - jag har alltid gillat att kommentera alla de bloggar som jag läser och om jag slänger med en länk till min blogg så får jag för i helvete göra det. Fel person att klaga, kan man säga..

That was that - nu fortsätter vi där vi slutade tror jag! :)



Jag, Paow & Natta på GGBC i Magaluf :)


Kommentarer
Postat av: milla

vad menar ni med att paow tycker att ni borjar bli jobbiga? hittade inte nagot sadant pa hennes blogg? :)

2012-02-21 @ 22:42:14
Postat av: Vill-vara-anonym :)

Jag bara älskar er blogg, den är både rolig och inspirerande, gillar att ni delar med er av så mycket, även alla synder haha. Löv it!

2012-02-22 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0