We'll find love in a hopeless place

.
Eftersom jag varken har några grymma träningstips eller kost-råd för stunden (åt några dinkelmjölspannkakor nyss) så får jag väl helt enkelt skriva om något annat. Det är alltid kul att skriva.
.
Idag är det skottdagen. En dag som bara finns vart fjärde år. Rätt skumt faktiskt! Vem kom på det liksom? Säkert nån smart jävel. Typ Kopernikus.
.
Idag sägs vara en dag då många friar till sina älskade. Antar att det blir lite mer speciellt eftersom man då bara kan fira sin årsdag vart fjärde år. Man måste alltså vart tillsammans i 4 år innan man haft en enda årsdag! Ingen som friat till mig ännu.. Lite besviken är jag allt. Har ni blivit friade till idag?
.
Jag skulle kunna påstå att jag alltid haft otur i kärlek. Eller, det har liksom aldrig blivit av, kan man säga. Jag slänger mig inte in i förhållanden utan håller mig ofta på avstånd. Ett avstånd där ingen kan komma åt mig. Har analyserat det väldigt, väldigt mycket, men tror det bara beror på att jag är rädd för mina egna känslor. Att känna något alls, och att kunna förlora allt. Jag önskar att det inte var så, och att jag kunde ändra på mig.. men antar att det händer när det händer. När rätt man hittar mig. Då kanske jag vågar.
.
Så kanske är det jag som blir förlovad denna dag om 4 år. Jag har i alla fall hoppet kvar.



Kommentarer
Postat av: stella

Just så som du beskrev dig själv, så är även jag.. :(

2012-02-29 @ 20:29:38
Postat av: Diana

hihi

jag friade för 4 år sen... <3



lina du får lite kärlek av mig... :-)

2012-02-29 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0