Jinx

Vet ni vad jinx är? Det är när man pratar så bra om någonting att det sedan går åt helvete. Jag tror jag jinxade mina kräftstjärtar.

Hade med mig en burk till jobbet idag, och tro faan att locket hade öppnats och kräftsaften runnit ut i hela jävla väskan över plånbok, pass, strumpor och trosor (som jag hade med eftersom jag skulle träna, springer inte alltid runt med trosor i väskan.)

Jag gjorde det bästa av situationen och tvättade trosorna i handfatet på gymmet, haha. De hann dock inte torka, trots att jag bastade med dom (!), så ja, idag kör jag commando. Känns rätt så nice faktiskt! Mina fötter luktor nog dock lite kräfta, men har ju stövlar på mig så - who the fuck knows, right?!
 
Iallafall: blev en halvtimmas kondition följt av lite utfall och armövningar. MÅSTE lägga upp ett bättre program, men det funkar än så länge. Nu ska jag jobba, sen på möte!


Klantig chey på jobbet


P.s. Krya på dig söt-Lina! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0