Just det ja...

Har ju helt glömt bort dagens mat och träning, så här kommer den:
Frukost: 3 kokta ägg, 1 glas apelsinjuice
Lunch: Linssoppa men 2 tsk lättcremefraiche, lite kassler med ost
Middag: 1 hamburgare utan bröd med sallad
Mellanmål: 1 espressochoklad, 1 banan, 1 clementin
Måste lägga av med min varma choklad på jobbet! Drog sedan ut min kära bror på en en timmes PW ute i skogen. Sjukt kallt ute idag BTW!!!
Meeeeen jag klarade HELA fikatorsdagen utan att äta en endaste kaka! Det var dessutom nybakade kolakakor som stod på bordet idag. Jag kan lova att alla i personalen åt minst tre var och hyllade dem till skyarna. Lite trist att tugga på sin banan då!


NOTHING TASTES AS GOOD AS SKINNY FEELS
mitt nya motto

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin blogg du har :)

2012-02-02 @ 21:47:34
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0