Kalorifri pizza...eller?

Dagen började så sjukt bra idag!
Frukost: 2 ägg, 2 slicar ananas
Lunch: 1 burk lätt keso, Några minimorötter
Mellanmål: 1 äpple, 1 päron och några minimorötter med dipp

Sedan falerade det när jag kom em till barnen och det bjöds på pizza... Rackarns säger jag bara. Önskar att jag hade varit stark nog och sagt nej tack....Meeeen det är lätt att vara efterklok... Nu är det som det är, fett bra!
Har ju varit rastvakt på praktiken i en timme idag, så dagens motion fick bli den timmans lek med barnen i kylan! Senvar jag och barnen ute med deras hund en 20 minutare, så en liten promenix fick jag till i alla fall! Wiho :)
Jaja, precis som Johanna skrev tidigare så är det faktiskt FREDAG, så det var en bra vald dag att synda på i alla fall!! Nuuuuu ska jag SOVA! Natti, natti alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0